loading...

lastmod

آخرين مد يك پورتال خبري آنلاين و محبوب است كه در آن شما از آخرين اخبار روز مد ، اخبار سلبريتي ها و.. با خبر مي شويد.

بازدید : 298
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شما ممكن است از آنچه كه در خانه شما زندگي مي كنند - باكتري ها، قارچ ها، ويروس ها، انگل ها و حشرات شگفت زده شوند. احتمالا بسياري از ارگانيسم هاي بيشتري را تصور مي كنيد.
راب دان، استاد محيط زيست كاربردي در دانشگاه ايالتي كاروليناي شمالي در رالي مي گويد: "هر سطحي؛ هر بيتي از هوا؛ هر بيت آب در خانه شما زنده است". "خانه متوسط ​​هزاران گونه است."
ملاقات رنجهاي كوچك رفته در فرش، آشپزخانه و تخت خود راSHOTS - اخبار سلامتملاقات رنجهاي كوچك رفته در فرش، آشپزخانه و تخت خود راDunn در حال مطالعه ميكروارگانيسم ها و حشرات در جنگل هاي باراني است، اما تمركز او به تدريج به سمت حياط و خانه ها منتقل شد. او گفت: "من در نهايت خود را در خانه يافتم با اين واقعيت كه بسياري از آنچه كه من در جنگل ها انجام دادم ... مي توانيم زير تخت و دوش انجام دهيم." "و ما همان گونه اكتسابي هايي را كه من در بوليوي يا غنا يا استراليا يا هر جاي ديگر انجام مي دادم انجام مي دادم".
هرگز خانه تنها نيستاز ميكروب ها تا Millipedes، كريكت شتر و Honeybees، تاريخ طبيعي كه در آن زندگي مي كنيم
توسط راب دان
Hardcover، 323 صفحه خريد
كتاب جديد دان، Never Home Alone، توصيف اشكال حياتي زندگي او در قسمت هاي مختلف خانه، از جمله در كف و اتصالات آب و در زيرزمين و گرمايش، تهويه و سيستم هاي تهويه مطبوع است.
دون هشدار مي دهد كه اغلب مردم تلاش مي كنند تا تمام ميكروب ها را از بين ببرد - بدون توجه به اينكه برخي از موجودات زنده واقعا مفيد باشند. براي مثال، صابون هاي ضد باكتري را بگيريد. دون خاطرنشان مي كند كه اگرچه صابون هاي ضد باكتري قادر به پاتوژن نيستند، آنها نيز تمايل دارند تا برخي از باكتري ها را كه براي انسان مضر هستند، ترجيح دهند.
وي مي گويد: "آنها واقعا يك نمونه عالي از جايي هستند كه ما در تلاش براي كشتن همه چيز در اطراف ما هستيم و اين پيامدهاي ناخواسته اي را در بر داشت."
در عوض، دان مي گويد كه انسان ها بهتر مي توانند ميكروب هايي را كه فضاي ما را به اشتراك مي گذارند، پذيرش كنند.
او مي گويد: "بدن ما موجود نيست، بلكه براي گونه هايي است كه در آن زندگي مي كنند". "ما نميتوانيم خودمان را از بقيه زندگي آزاد كنيم. من اميدوارم كه در آن لحظه هرگز به تنهايي نخواهم بود - واقعا جدا از بقيه زندگي يك چيز غم انگيز است."
نكات برجسته مصاحبه
در باكتري هايي كه در دوشش زندگي مي كنند
اگر يك ماسك آمريكايي را بچرخانيد - جايي كه اين لوله را به دوش مي دهيد و مي توانيد فقط نوك را باز كنيد و سپس به دوشش نگاه كنيد - آنچه را كه مي بينيد نوعي تكه اي از داخل دوش است. اين يك بيوفيلم است، نوعي آپارتمان است كه باكتريها به طور جمعي تخليه مي شوند و سپس در آن زندگي مي كنند و آنها را از جريان آب محافظت مي كند و به همين ترتيب آنها آپارتمان كوچك را در آنجا زندگي مي كنند. آنها اساسا مواد مغذي را كه در آب جريان دارند، از طريق شير به طرف شما مي خورند. بنابراين هنگامي كه شما دوش مي بريد، اين درست در بالاي شما است، و كمي از آن هر بار كه شما دوش مي كنيد و نوع اسپري بر روي شما فرو مي ريزد. اغلب اين بي ضرر است، اما گروهي از باكتري ها به نام ميكوباكتريوم غير بي هوازي ناميده مي شوند كه خويشاوندان جهنمي و سل هستند و بعضي اوقات در اين بيوفيلم ها ايجاد مي شوند ....
كاوش در جهان غير قابل مشاهده كه بر ما زندگي مي كند - و در ماSHOTS - اخبار سلامتكاوش در جهان غير قابل مشاهده كه بر ما زندگي مي كند - و در ماافرادي كه در تامين آب شهري هستند - شهرهايي مثل فيلادلفيا و نيويورك - كه به شدت كلر مي شوند، كلر به نظر مي رسد كه بيشترين مقدار باكتري را در سيستم آب بكشد. اما اين آنتي بيوتيك هاي غير غير سلولي را به تنهايي مي گذارد، زيرا آنها مقاوم به كلر هستند. بنابراين نوعي ايجاد يك جهان است كه در آن آنها مي توانند با خوشحالي بدون رقابت زياد زندگي كنند. از سوي ديگر، در آب چاه (از محيط هاي روستايي يا آب شهري از برخي از شهرهاي اروپايي كه از آب خود با كلر استفاده نمي كنند)، ميكوباكتريوم به نظر مي رسد بسيار، بسيار نادر است. و بنابراين ما به طور تصادفي آنها را با تلاش براي كشتن همه چيز مشترك.
در يك مطالعه اخير در مورد نحوه قارچ سياه قالب به خانه ها
يك محل كه قارچ در واقع شروع به ايجاد مشكلات در ديواره هاي شما است. براي مدتي شناخته شده است كه اگر خانه شما خيس شود، ناگهان يك دسته از قارچ هايي وجود دارد كه نوعي معجزه آسايي از هيچ جا و به سرعت به سرعت رشد مي كنند. و يكي از آن ها، اين قالب سياه سمي است كه مردم نگران آن هستند. اما جالب توجه است، گرچه مقدار زيادي پول براي كاهش اين قالب ساخته شده است، هيچ كس واقعا نميدانست چه اتفاقي با اين زيست شناسي پايه مي آيد - تا چند سال پيش زماني كه دانشمند Birgitte Andersen شروع به تلاش براي كشف كردن "وقتي اين قالب در خانه نمايش داده مي شود، از كجا آمده است؟ ...
بنابراين آنچه كه [آندرسن] انجام داد اين بود كه نگاهي به هيئت مديره جديد با نام تجاري جديد از كارخانه بيافتد، "در آن ديوار پوش، آيا قارچها وجود دارند؟" و او توانست نشان دهد كه قالب سياه سمي - همراه با چندين قارچ ديگر - اساسا در هيئت مديره شما نصب شده است. و سپس آنها در ماهها يا سالها در هيئت مديره خود قرار مي گيرند يا اينكه مدت زمان طولاني براي خشك شدن گچ مي باشد. و سپس، هنگامي كه خشتي خيس مي شود، آنها مي توانند خانه خود را از پايين به بالا با شادي بزرگ و كمي ب بخورند

بازدید : 185
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بخش بزرگي از اينترنت روز دوشنبه بعد از يك حادثه عجيب و غريب به بيش از يك ساعت كاهش يافت، بدان معني است كه ترافيك وب از طريق چين و روسيه رد شد.
گوگل گفت موتور جستجوي آن، و همچنين برنامه هايي مانند Spotify كه بر روي سرويس هاي خود متكي هستند، به علت حادثه مهم، كار خود را متوقف كردند.
محققان شركت شبكه هوشمند ThousandEyes گفتند كه ترافيك ناشي از اشتباه به ويژه در مورد ليست كشورهاي حاوي اطلاعات حساس از بين رفته است.
آميت نيك، پژوهشگر ماه رمضان، در يك پست وبلاگ نوشت: اين حادثه "ترافيك گوگل ارزشمند را در دست اينترنت پرسرعت كشورهايي با سابقه طولاني نظارت از اينترنت قرار داده است."
سوءاستفاده مسيريابي، كه به عنوان يك پروتكل پروتكل دروازه مرزي (BGP) شناخته مي شود، در روز دوشنبه شب حدود ساعت يك و نيم باقي مي ماند و حدود ساعت 10:30 بعد از ظهر به پايان مي رسد.
آقاي نايك نوشت: "[اين] بيشتر يكي از ضعف هاي اساسي در ساختار اينترنت را برجسته مي كند. حتي شركت هايي مانند گوگل با منابع گسترده اي در اختيار آنها قرار نمي گيرند، از چنين جاسوسي و نشت BGP ايمن نيستند. "
الكس هنتورن ايوان، مدير اجرايي هزاران ساله، اعلام كرد اين بدترين رويداد كه بر ترافيك گوگل تاثير مي گذارد، تا كنون ديده شده است. او همچنين حدس زد كه ربوده شدن ممكن است نتيجه "يك آزمايش جنگي" باشد.
اين حادثه به ويژه مشكوك بود چرا كه ترافيك اينترنت به ارائه كننده اينترنت دولت چين، چين Telecom فرستاده مي شود، كه قبلا به دليل نادرست ترافيك مسيريابي از طريق چين متهم شده است.
گزارش سال گذشته توسط محققان در كالج نيروي دريايي ايالات متحده و دانشگاه تل آويو نشان داد چين Telecom ترافيك اينترنت را از طريق ايالات متحده و كانادا به طور منظم ربوده است.
به گزارش خبرگزاري رويترز، "چين Telecom" داراي 10 موقعيت استراتژيك قرار گرفته است، "نقاط حضور 4" (PoPs) در سطح اينترنت اكسپلورر در آمريكاي شمالي كنترل شده است.
"پاداش هاي جالبي را مي توان از ربودن، جابجايي و سپس كپي از ترافيك غني با اطلاعات كه به ايالات متحده و كانادا منتهي مي شود و اغلب ناآگاه و پس از آن تنها با تاخير هاي كوچك تحويل داده مي شود، مي شود."
يك سخنگوي گوگل به The Independent گفت: "ما آگاه هستيم كه بخشي از ترافيك اينترنت توسط مسير نادرست آدرس هاي IP تحت تاثير قرار گرفته است و دسترسي به بعضي سرويس هاي Google تحت تاثير قرار گرفته است. علت اصلي اين مسئله خارج از Google بود و هيچ مشكلي از خدمات Google وجود نداشت. "
در يك به روزرساني به داشبورد وضعيت Google Cloud خود، گوگل اعلام كرده است كه تحقيقات داخلي را در اميد بهبود "مناسب" براي جلوگيري از عود مجدد اين مسئله انجام مي دهد.

بازدید : 184
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

توسط شارون برنشتاين و نول راندويچ
PARADISE، Calif. (رويترز) - تيم هاي جستجو در سراسر چشم انداز چشمانداز از بهشت، كاليفرنيا به دنبال بقاي انسان در روز سه شنبه به عنوان مقامات براي افزايش در مرگ مرگ از مرگبارترين آتشفشان دولت آماده است.
آتش افروز "كمپ آتش" هنوز در شمال كاليفرنيا مشتعل شده است حداقل 42 نفر را كشته است. يكي ديگر از 228 نفر به عنوان ناموفق نامزد شده است.
دو نفر ديگر در Woolsey Fire جدا شده اند كه 435 سازه را نابود كرده و حدود 200000 نفر را در كوه ها و كوهستان هاي نزديك ساحل Malibu جنوبي كاليفرنيا در غرب لس آنجلس آواره كرده است.
"اردوگاه آتش" - كه در حال حاضر به عنوان مخرب ترين ركورد در كاليفرنيا از لحاظ تلفات دارايي ها محسوب مي شود، بيش از 7،100 خانه و ساير سازه ها را پس از آتش سوزي در روز پنج شنبه در فرات Sierra County، Butte County، حدود 175 مايل (280 كيلومتري) شمال سان فرانسيسكو
Honea گفت، در مجموع 150 پرسنل جستجو و بازيابي در روز سه شنبه به منظور تقويت 13 تيم بازسازي در منطقه آتش سوزي در حال افزايش بودند.
كلانتر گفت كه او همچنين سه تيم مرگي قابل حمل از نظاميان ايالات متحده، يك خلبان «فاجعه بار» و تعداد نامحدودي از واحدهاي سگ مرده را براي كمك به جستجوي بقاياي انسان درخواست كرده است. او گفت كه سه گروه از مردم شناسان قانوني نيز براي كمك به آن دعوت شده اند.
بخش عمده اي از تخريب و از دست رفتن زندگي در شهر رواديد رخ داد كه در آن، شعله هاي بسياري از ساختمان ها را به خاكستر و آهك ها در پنجشنبه شب، فقط چند ساعت پس از انفجار رخ داد. كلانتر گفت كه حدود 52000 نفر تحت نظارت تخليه قرار داشتند.
هونا افزود كه دفتر او درخواست هايي را براي بررسي وضعيت سلامتي بيش از 1500 نفر كه توسط عزيزانشان شنيده نشده است، دريافت كرده است. او گفت كه از اين موارد، 231 نفر بي خطر بوده اند.
مقامات در روز دوشنبه روز جمعه اعلام كردند كه آنها 13 تن از قربانيان را پيدا كرده اند كه تعداد تلفات را از 29 تن در روزهاي آخر هفته افزايش داده است.
Honea گفت كه 42 مرگ و مير تاييد شده، بالاترين آمار مرگ و مير در تاريخ را از يك آتش سوزي كاليفرنيا نشان دادند، كه پيشتر از ركورد قبلي 29 نفر از دست رفته در سال 1933 از پارك گريفيت پارك در لس آنجلس فراتر رفته است.
آتش سوزي با شدت نامنظم گسترش يافته است كه منابع آتش فشرده را تحت فشار قرار داده و غافلگير شده است.
مقامات در حال بررسي علت آتش سوزي هستند. PG & E Corp. (PCG.N) كه در شمال كاليفرنيا فعاليت مي كند و Edison International (EIX.N)، صاحب شركت اديسون جنوبي كاليفرنيا، به تنظيم كننده ها گزارش داده است كه مشكلات مربوط به خطوط انتقال يا ايستگاه هاي برق در مناطقي كه آتش سوزي گزارش شده است ، درست قبل يا نزديك به زمان آغاز شده.
جسد برخي از قربانيان كمپين آتش سوزي در انفجار وسايل نقليه اي كه توسط ديوارهاي آتش سوزانده شده بودند، به عنوان evacuees سعي در فرار داشتند، كه تنها در روز پنجشنبه در گره هاي مرگبار ترافيك ترافيك به دام افتاده بودند.
در روز دوشنبه، بيش از 15،000 سازه توسط كمپ آتش سوزي تهديد شد، در مناطقي كه ضخيم با دود داشتند، در برخي از نقاط به كمتر از نصف مايل كاهش يافت.
خلبانان موفق به كشف خطوط انهدام حدود 30 درصد از محيط Camp Fire، منطقه اي كه 117000 هكتار از زمين هاي سوزانده شده و گرمازايي را پوشش مي دهد.
طبق گزارش اداره كل جنگلداري و آتش نشاني كاليفرنيا (CalFire)، به جنوب، Woolsey Fire تقريبا 94،000 هكتار سياه شده است و همچنان 30 درصد از روز دوشنبه است.
انتظار مي رود كه باد تا 40 مايل در ساعت (64 كيلومتر در ساعت) در روزهاي سه شنبه در جنوب كاليفرنيا ادامه يابد و موجب افزايش خطر آتش سوزي هاي جديد شده توسط جلبك هاي پراكنده شود. CalFire گفت كه 57،000 سازه هنوز از راه آتش Woolsey در معرض آسيب هستند.
نزديك به 9000 آتش نشان، بسياري از خارج از كشور، براي سركوب كمپ آتش، آتشفشاني Woolsey و تعداد انگشت شماري از كوچكترين كلاسيك جنوبي كاليفرنيا، با حمايت از اسكادران هليكوپترهاي آبگيري و تانكرهاي هواپيما، مبارزه كردند.
برخي از مهاجرين در ماليبو، يك جامعه ساحلي كه ساكنان آن تعدادي از افراد مشهور هاليوود را شامل مي شوند، مجاز به بازگشت به خانه شدند اما بدون خدمات برق و تلفن همراه باقي مانده بودند.
كاليفرنيا طي دو سال گذشته دو بدترين دوره فصول آتش سوزي را تجربه كرده است، كارشناسان وضعيت به شدت به خشكسالي طولاني مدت در اكثر كشورهاي غربي وابسته هستند.

بازدید : 188
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

باكتري ها زماني مي توانند مقاوم شوند كه بيماران از آنتي بيوتيك هايي كه نيازي ندارند استفاده نكنند يا دوره درمان را به پايان نرسانند، به اشكال نيمه شكست خورده فرصت بهبودي و ايمني را ايجاد مي كنندبيشترسازمان بهداشت جهاني دوشنبه هشدار داد كه مصرف برخي از آنتي بيوتيك ها در برخي كشورها خطرناك است، در حالي كه كمبود آن در برخي موارد باعث سوء استفاده خطرناك مي شود و باعث ايجاد عفونت هاي فوق العاده مرگبار مي شود.
در ابتدا، سازمان بهداشت سازمان ملل متحد اعلام كرد كه اطلاعات مربوط به استفاده از آنتي بيوتيك را در بخش هاي وسيعي از جهان جمع آوري كرده است و تفاوت هاي زيادي را در مصرف آن يافته است.
اين گزارش براساس اطلاعات 2015 از 65 كشور و مناطق، ميزان قابل توجهي را در ميزان مصرف به ميزان تقريبا چهار ديسپرس به اصطلاح روزانه تعريف شده (DDD) در هر 1000 نفر در روز در بوروندي تا بيش از 64 در مغولستان نشان داد.
وي گفت: "تفاوت هاي زيادي در استفاده از آنتي بيوتيك در سراسر جهان نشان مي دهد كه برخي از كشورها احتمالا بيش از حد آنتي بيوتيك ها را مصرف مي كنند در حالي كه كشورهاي ديگر ممكن است به اين داروهاي نجات دهنده دسترسي كافي نداشته باشند."
آنتي بيوتيك ها در دهه 1920 كشف شده اند و با شكست دادن بيماري هاي باكتريايي مانند پنوموني، سل و مننژيت، ده ها ميليون نفر را نجات داده اند.
اما طي دهه ها، باكتري ها ياد گرفته اند كه به مبارزه برسند، مقاومت در برابر داروهاي مشابه ايجاد مي كنند كه زماني به طور قابل اعتماد آنها را شكست داد.
سازمان بهداشت جهاني بارها و بارها هشدار داده است كه جهان از آنتي بيوتيك هاي موثر خارج شده است و سال گذشته دولت ها و داروهاي بزرگ را براي ايجاد نسل جديدي از داروها براي مبارزه با ابررسمي هاي فوق العاده مقاوم معرفي كرد.
سوزان هيل، رئيس بخش داروهاي ضروري WHO، در بيانيه اي گفت: "مصرف بيش از حد و سوء استفاده از آنتي بيوتيك ها عامل اصلي مقاومت ضد ميكروبي است."
او گفت: "بدون آنتي بيوتيك هاي موثر و ضد ميكروبي ديگر، توانايي ما براي درمان عفونت هاي رايج مانند پنوموني را از دست خواهيم داد."
- "اقدام فوري" -
باكتري ها زماني مي توانند مقاوم شوند كه بيماران از آنتي بيوتيك هايي كه نيازي ندارند استفاده نكنند و يا يك دوره درمان را به پايان نرسانند، به اشكال نيمه شكست خورده مي تواند فرصت بهبودي و ايمني را فراهم كند.
هيل اصرار داشت كه يافته ها "تأييد نياز به اقدام فوري، نظير اجراي سياست هاي مجاز براي كاهش مصرف بي رويه آنتي بيوتيك ها" را تأييد كند.
در حالي كه استفاده بيش از حد از آنتي بيوتيك ها نگران كننده است، WHO گفت كه تعداد كم نيز نگران كننده است.
"مقاومت مي تواند زماني رخ دهد كه مردم نميتوانند دوره كامل درمان را تامين كنند يا فقط دسترسي به داروهاي غير استاندارد و جعلي داشته باشند."
گزارش WHO نشان مي دهد تفاوت هاي زيادي در مصرف آنتي بيوتيك حتي در مناطق.
در اروپا، كه بيشترين اطلاعات را براي اين گزارش ارائه مي دهد، مصرف متوسط ​​آنتي بيوتيكي تقريبا به 18 DDD در هر هزار نفر جمعيت در روز است.
اما در منطقه، تركيه، كه بالاترين ميزان خود را در بيش از 38 DDD رتبه بندي كرده است، تقريبا پنج برابر بيشتر از مصرف پايين ترين مصرف كننده آذربايجان، كه كمتر از هشتاد DDD بود، نشان مي دهد.
WHO تصريح كرد كه چگونه آنتي بيوتيك ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرند.
به عنوان مثال، نظرسنجي روز دوشنبه شامل تنها چهار كشور در آفريقا، سه در خاورميانه و 6 منطقه در منطقه آسيا و اقيانوس آرام است.
به طور مشخص از نمودار حذف شده است ايالات متحده، چين و هند.
WHO تاكيد كرد كه بسياري از كشورها در جمع آوري اطلاعات قابل اطمينان، از جمله كمبود بودجه و كاركنان آموزش ديده با چالش هاي عمده مواجه هستند.
از سال 2016، سازمان ملل متحد از 57 كشور با درآمد پايين و متوسط ​​براي جمع آوري داده ها براي ايجاد يك سيستم استاندارد براي نظارت بر استفاده از آنتي بيوتيك حمايت كرده است.
وي گفت: "داده هاي قابل اطميناني در مورد مصرف آنتي بيوتيك براي كمك به كشورها براي افزايش آگاهي از استفاده از ضد ميكروبي مناسب ضروري است.

بازدید : 155
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يك كوي كشف فرصت هاي ارائه شده توسط احساسات نزولي در انگلستان را بررسي مي كند.
بيش از دو سال پس از آنكه بريتانيا اكثريت تك رقمي را ترك كرد تا اتحاديه اروپا را ترك كند، مشخص نيست كه Brexit بركت يا لعنت براي اقتصاد را اثبات كند. در هر صورت، اين مي تواند خبر خوب براي سرمايه گذاران به دنبال معامله است كه مايل به قبول برخي از خطر در دنبال پاداش هاي قابل توجه است.
شركت كنندگان در بسياري از بازار سهام از عدم اطمينان متنفر هستند اما برخي ديگر از فرصت هايي كه مي توانند ايجاد كنند را دوست دارند. اين پارادوكس ممكن است توضيح دهد كه چرا از 23 ژوئن 2016 انگليس توسط بسياري از سرمايه گذاران بين المللي محروم شده است، اما برخي ديگر همچنان به ارزش سهام خاص و سرمايه گذاري هاي اعتباري اشاره شده در لندن ادامه مي دهند.
راه ديگر اين است كه يك فرد - شايد يك فروشنده - به عنوان خبر بد مي تواند به همان اندازه در زماني كه در قيمت بازار بازتاب مي شود، به همان اندازه كه فرد ديگري - شايد يك خريدار - باور دارد معامله خوبي است. يا بعضي از سهامداران گاهي مي گويند، دو نمايش بازار را ايجاد مي كنند.
هرچند Brexit ممكن است در آينده به معناي آينده باشد، به نظر مي رسد كه عدم اطمينان اخيرا موجب كاهش سهم بازار سهام و بازار سهام در بريتانيا شده است. به عنوان مثال، آمار مستقل مورنينگ محاسبه كه بازدهي كل از شاخص FTSE 100 از بزرگترين سهام بريتانيا است 9 درصد بيش از سال گذشته بوده است، در مقايسه با 16٪ از شاخص سهام داوجونز آبي تراشه آمريكايي يا 22 درصد از نزدك معيارهاي سهام تكنولوژي در نيويورك.
روش ديگري براي سنجش اينكه چگونه بريتانيا از طرف سرمايه گذاران بين المللي از بين رفته است، بيان قيمت سهم به عنوان چندگانه درآمد شركت است. هنگامي كه اين نسبت قيمت / سود به حساب ميآيد، از چرخه اقتصادي استفاده ميكند، به عنوان P / E يا CAPE تنظيم شده با دوره اي شناخته شده است.
CAPE مي تواند ايده را در مورد اينكه آيا سهام گران قيمت هستند يا ارزان مي شود، گرچه هيچ تضميني وجود ندارد كه اين مقدار ارزش - و يا هر چيز ديگري - منجر به سود يا اجتناب از زيان شود. با اين حال، مقايسه هاي بين المللي در حال گسترش است. سهام آمريكا در حال حاضر با نسبت متوسط ​​CAPE بيش از 30 معامله مي كند؛ ژاپن داراي CAPE 27 است؛ طبق محاسبات Star Capital، آلمان در 20 سال است و بريتانيا 17 سال دارد.
براي محاسبه ضعف سهام بريتانيا در چشم انداز، محاسبات مشابه به بازارهاي نوظهور مانند هند يك CAPE از 22 و چين CAPE از 19 مي دهد. در حاليكه اخيرا در نظر گرفته شده است كه دومين اقتصاد بزرگ در جهان است، بازار سهام كمي سرمايه گذاران ادعا مي كنند كه شانگهاي يا شنژن استانداردهاي يكسان از مقررات شركت يا مقررات شركت ها را براي محافظت از سرمايه گذاران ارائه شبكه هاي ايمني قانوني در لندن ارائه مي دهند.
شركت هاي سرمايه گذاري براي كمك به كاهش خطرات موجود در بازار سهام با تنوع و ديگر ويژگي هاي كاهش خطر در 150 سال، اما آنها را به عدم اطمينان در برابر Brexit ايمني نيست. اين ممكن است توضيح دهد كه چرا شركت سرمايه گذاري متعارف معمول هر جا كه در سرتاسر جهان سرمايه گذاري مي شود، در حال حاضر با تخفيف به ارزش خالص دارايي -2.8٪ معامله مي كند، اما شركت سرمايه گذاري متوسط ​​در بخش UK All Companies با تخفيف NAV -7.8٪
اين شكاف قيمت ها نشان مي دهد كه شركت هاي سرمايه گذاري ساده وانيلي بر Brexit بريتانيا تقريبا دو برابر تخفيف هاي بزرگ براي شكارچيان معامله به عنوان ميانگين جهاني ارائه مي كنند. اين تفاوت بيشتر قابل توجه است، زيرا طبق برآورد بورس اوراق بهادار لندن، شركت هايي كه FTSE 100 را تشكيل مي دهند 70٪ درآمد خود را در خارج از كشور توليد مي كنند.
هر چه شكل Brexit در نهايت به دست مي آيد - چه سخت است، چه نرم، يا در جايي "بين" - بعيد است بر درآمد هاي خارج از كشور بريتانيا تاثير بگذارد. در واقع، اگر استرلينگ ضعيف باشد - همانطور كه از زمان رايزني Brexit گذشت، اين افزايش ارزش هر پوند درآمدي به دلار، يورو و ديگر ارزهاي خارجي را افزايش خواهد داد.
شركت هاي سرمايه گذاري در بريتانيا بخش هاي كوچكتر شركت ها با تخفيف حتي بيشتر به NAV معامله مي كنند؛ به طور متوسط ​​-9.1٪. در حالي كه مي توان ادعا كرد كه تمركز داخلي بسياري از شركت هاي كوچكتر به معني آنها ممكن است بيشتر به خطر آسيب پذير كه Brexit ممكن بد برويد، چرا كه بسياري از شركت هاي كوچك تر در مصرف كنندگان بريتانيايي به جاي درآمد حاصل از صادرات تكيه مي كنند، قيمت سهم بازده از اين بخش قوي باقي خواهد ماند .
به عنوان مثال، شركت سرمايه گذاري كمپاني كوچك كمپاني هاي بزرگ، در سال گذشته 20٪ بازگشت قيمت سهام را در مقايسه با 13٪ از ميانگين شركت سرمايه گذاري UK All Companies و فقط بيش از 11٪ از كل شركت سرمايه گذاري شركت به طور متوسط ​​به دست آورد. در طول پنج سال گذشته، بازده مربوطه از اين بخش ها 114 درصد بود؛ 79 درصد و 89 درصد، به گفته Morningstar از طريق AIC.
البته، مهم است كه به ياد داشته باشيم كه گذشته راهنمايي براي آينده نيست و ارزان نيست لزوما همان چيزي است كه ارزش خوبي دارد. در حالي كه ما صبر مي كنيم تا ببينيم كه Brexit پس از بريتانيا در سال آينده بريتانيا را تحت تاثير قرار خواهد داد، مي توان با اطمينان گفت كه عدم اطمينان امروزه بسياري از قيمت هاي سهام را كاهش داده و در حالي كه هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد،

بازدید : 177
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

او اخيرا افت بازار سهام ايالات متحده به نظر مي رسد كمي بيشتر از تكان خوردن است. اقتصاد جهاني در ركود اقتصادي قرار ندارد، اگرچه اين روند در حال كاهش است و سياست پولي هنوز هم در همه سطوح قابل قبول است. با اين وجود، اين آرامش سرد به سرمايه گذاران است كه حتي به اصلاحات كوچك نيز تبديل شده اند.
پياده روي كليدينه ايالات متحده و نه اقتصاد جهاني به ركود نزديك نيستند: بانك مركزي فدرال و ديگر بانك هاي مركزي هنوز هم قابل قبول هستند، و شرايط مالي هنوز شكننده هستندبازده دارايي هاي بلند مدت در سطوح نيست كه بايد تغييرات تخصيص دارايي را از سهام و اوراق بهادار تغيير دهدجنگ هاي تجاري دردناك هستند، اما آنها نبايد هزينه هاي اقتصادي منفي زيادي داشته باشندكسر كمي و افزايش نرخ هاي ايالات متحده از دلار آمريكا حمايت مي كند، اما در سال جاري تنها 7 درصد افزايش يافته استارزيابي سهام بسيار زياد است، اما رشد درآمد كوتاه مدت هنوز هم قوي استموضع صعودي با كمك وزارت خزانه داري ايالات متحده، در سطح فعلي (حدود 3.15٪) ثبات خواهد يافت.ديدگاه نزولي طيف وسيعي از اعتبارات اعتباري را مي بيند كه از سطوح فعلي گسترش مي يابدمعامله جهاني به طور كلي - و سهام ايالات متحده به طور خاص - در دهه گذشته با چند بار شكست جدي در دهه گذشته پابرجا بوده است. سرمايه گذاران به وسيله تركيبي فوق العاده از نرخ بهره بسيار پايين و كاهش كمي (QE)، سرمايه گذاران از اوراق بهادار و سرمايه گذاري به سمت اوراق قرضه با ارزش و سود سهام بالا رفتند.
با اين حال، اخيرا، بازارهاي سهام جهاني، يك سري از سوء تفاهمات را تجربه كرده اند كه سرمايه گذاران ناخوشايند را كمي بيش از حد مي دانند. مشكلات ناشي از اينها مسلما بخشي از فرايند عادي بازارها هستند - راهي براي تميز كردن بيش از حد بازار - اما از زمان بحران مالي، بانك مركزي از دست دادن اعتماد به نفس در سياست و يا در بازارها دلسرد شده است. سياست پولي حمايتي آنها موجب كاهش نوسانات، اهرم بالا، تفكر خريد در ميان سرمايه گذاران و احساس است كه بانكداران مركزي پشت خود را پشت سر مي گذارند. نتيجه يابي حساسيت گسترده اي نسبت به حتي 5٪ اصلاحات كوچك است - مانند نوعي كه اخيرا ديده ايم.
درست است كه اين نزاع عمدتا واكنش ايالات متحده است؛ سالها پيش، اروپا بحران منطقه يورو خود را تحمل كرد در حالي كه بازارهاي نوظهور با مسائل سياسي و محلي سر و كار داشتند. با اين حال، ادعاي قديمي هنوز درست است: زماني كه بازار نيويورك عطسه مي كند، جهان سرد مي شود.
اصلاحات قابل توجه بازار در تاريخ ايالات متحدهفهرست كوتاهي از محدوديت هاي بازار سهام كه در جدول همراه شده است، نشان دهنده طيف وسيعي از حوادث، دوام و بزرگي است. همچنين لازم به ذكر است كه بازار ثابت ايالات متحده آمريكا از زمان بحران پس انداز و وام در اوايل دهه 1990 و قاچاق قرضه و وام در سال هاي 2008-2009 تا به حال ناكارايي لازم را نداشته است.
همانطور كه در همان زمان، قابل توجه است كه تقريبا تمام محرك هايي كه در رفع موانع بيشتر ديده مي شوند، امروزه در حال تغيير هستند: ترس بيش از چين، انگيزه مالي بيش از حد، قيمت هاي بالاي نفت، عدم اطمينان سياسي و ارزش گذاري بيش از حد است.
بازار غول پيكر آمريكايي كه مدت هاست در حال اجرا است با شكست هاي متعدد مشخص شده استاوجمشخصاتحركتمدت زمانعلت1972قيمت نفت در ژئوپوليتيك؛ تورم؛ افزايش نرخ؛ سياست-46٪21 ماهركود كالا و سياست محور1980افزايش قيمت؛ ريگانوميك-24٪20 ماهركود سيكلي؛ بحران نفت و ركود اقتصادي1990افزايش نرخ بهره بر روي سهام و مسكن-15٪4 ماهركود سيكلي؛ ركود اقتصادي2000ارزيابي دوران نقطه-45٪30 ماهخوش بيني بيش از حد بر اقتصاد جديد2007-2008بانك هاي بزرگ و اهرم-53٪16 ماهگمانه زني هاي مالي بيش از حد، مقررات ضعيف2011بحران منطقه يورو-15٪6 ماهترس از سقوط يورو و منطقه يورو2015ترس كاهش ارزش دلار-11٪4 ماهترس از خروج سرمايه چين2016ترس كاهش ارزش دلار-12٪5 ماهترس از خروج سرمايه چين2018افزايش سريع خزانه داري در فوريه 2018-10٪2-3 هفتهخوش بيني بيش از حد بر محرك مالي
منبع: بلومبرگ؛ اقتصاد و استراتژي AllianzGI. داده ها در تاريخ 15 اكتبر 2018.
خب الآن كجاييم؟اين سال براي سرمايه گذاران در سطح جهاني يك چالش است، و تنها يك طبقه دارايي - سهام ايالات متحده - به طور مداوم به خوبي انجام مي شود. در واقع، با اين حال، رشد در سهام ايالات متحده تقريبا به طور كامل توسط بخش هاي فن آوري، مصرف كنندگان اختياري و مراقبت هاي بهداشتي هدايت مي شود؛ اكثر بخش هاي ديگر ايالات متحده در اواسط ماه اكتبر، بين 5 تا 25 درصد كاهش داشتند.
شوك نوسان در ماه فوريه، سرمايه گذاران را در سراسر جهان متزلزل كرده است، با اين حال تعدادي از عوامل به اين نگراني هاي اخير به عنوان "ساخته شده در آمريكا" اشاره مي كنند:
فدرال اسب سواري فدرال رزرو ايالات متحده با توجه به پيش بيني هاي نرخ بهره، به طور فزاينده اي دست و پنجه نرم مي كند و اقتصاد با اشتغال كامل، محرك مالي قابل توجه در كار و تورم مصرف كننده رو به رو است.نقدينگي كمتر. تسريع در كاهش كمي، همراه با سياست جديد بازپرداخت نقدي در ايالات متحده، شروع به تحت تاثير شرايط جهاني نقدينگي براي دلار آمريكا قرار مي دهد. اين به نوبه خود، فشار بر سيستم هاي بانكي ضعيف، وام گيرندگان بازار در حال ظهور و اقتصادهايي كه حساس به نفت بالا هستند

بازدید : 177
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اين تمرين بدون تمرين انجام مي شود در حالي كه شما شام پخت و پز كمك خواهد كرد كه شما در تناسب اندام در اين فصل فشار.
تصوير: تهيه غذا
شما به احتمال زياد مي توانيد در اين فصل بيشتر وقت خود را در آشپزخانه صرف كنيد - خوشبختانه مي توان از روي زمين نشستن، صاف كردن پا و بلند شدن گوساله ها در حالي كه در آشپزخانه ايستاده بود مي تواند انجام شود. Images / Getty Images
7 نوامبر 2018 / 8:23 AM PST
توسط استفاني منصور
تعطيلات به سرعت در حال نزديك شدن هستند. و پس از حفر كردن هالووين بچه خود و خودتان را به يك ادويه جات ترشي جات كدو تنبل جوانه هاي خود را براي فصل سرگرم كننده آغاز شده است.

آيا شما اميدوار بوديد كه از طرف ديگر فصل تعطيلات بدون هيچ گونه جاي اضافي بيرون بياييد؟ در حالي كه همه ما ادعاهايي ترسناكي را كه افزايش ميانگين وزن در اين فصل بالغ بر 10 پوند است، شنيده ايم، مطالعات نشان مي دهد اگر بيشتر از يك كيلو اضافه وزن داريد (اگر شما در حال حاضر اضافه وزن داريد) . اما آنچه كه بيشتر دلهره آور است اين است كه چقدر طول مي كشد تا آن را از دست بدهيم: يك مطالعه در مجله پزشكي جديد انگلستان نشان مي دهد كه اين مي تواند بيش از پنج ماه طول بكشد، اين بدان معني است كه ما هنوز از انتخاب هاي تعطيلات ما خالي از سكنه است. آن را در همه (كه متاسفانه، بسياري از ما نيست.)

ما آن را دريافت مي كنيم: بين جشن هاي تعطيلات، سيني هاي كوكي در دفتر و موارد دلخواه كمتر از سالم، ظاهر مكرر در منو، احساس مي كنيم كه ما براي خرابي تنظيم شده ايم. علاوه بر تمام رفتارهاي وسوسه انگيز كه ما بايد طي چند ماه آينده حركت كنيم، برنامه ما به طور فزاينده اي با وظايف اجتماعي، تعهدات اجتماعي و مهلت مقرر سال آخر در محل كار تعطيل مي شود، به اين معني كه آمادگي جسماني اغلب به عقب رانده مي شود .


خوشبختانه، بعضي از راه هايي براي فشار دادن در تمرين وجود دارد (و برخي از اين كالري هاي اضافي را مي سوزانند) كه نيازي به تميز كردن يك وقت اضافي از برنامه شلوغ خود ندارند. مورد در مورد: اين تمرين آشپزخانه.

از تمريناتي كه به ساخت عضلات و سوختن چربي كمك مي كند (در حالي كه غذاهاي تعطيلات مورد علاقه خود را با غذا آماده مي كنيد)، اين تمرين كامل بدن به شما كمك مي كند كه از تعطيلات همان وزن اي كه وارد كرده ايد، به شما كمك كند.

LUNGE SIDE LINGE

تجهيزات: ورق كاغذ

چگونگي: پاي راست خود را بر روي يك ورق كاغذي روي كف سخت قرار دهيد. پاي راست را به سمت راست برداريد، زانو را خم كنيد و پاي راست چپ را مستقيما نگه داريد. پايين پاشنه را به پايين بكشيد تا پا را به مركز برساند و ران داخلي را بسازيد. همانطور كه در حال برانگيختن هستيد، شما در حال كار كردن سمت چپ بيروني، بلغم و ران هستيد. همانطور كه شما در حال حركت است، شما درگير هسته خود و ران دروني خود را براي يك حركت كامل بدن بدن تمرين! تكرار 10 بار در هر پا.

AB ATTACK

تجهيزات: 2 ورق كاغذ

چگونه به: با قرار دادن يك پله در بالاي يك صفحه كاغذ، به يك پالت بپردازيد. بي درنگ را بكشيد و پاي راست را به صورت مورب در بدن خود بكشيد تا زانوي راست شما به طرف شانه چپ خود برسد. به موقعيت اوليه بازگرديد و زانو و پاي چپ را در سراسر بدن به صورت مورب قرار دهيد. تكرار 10 بار در هر پا.

پرش به بالا

تجهيزات: قاشق

چگونه به: با قرار دادن يك قاشق در مقابل شما قرار دهيد. قاشق را با دست راست برداريد تا در يك تخته يك دست قرار بگيريد. سه ثانيه نگه داريد، سپس قاشق را پايين بياوريد و يك ميني فشار دهيد. بعد، قاشق را با دست چپ برداريد و سه ثانيه نگه داريد. قاشق را پايين آورده و يك ميني فشار دهيد. تكرار 5 بار در هر طرف.

بازدید : 216
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

محققان مي گويند: شمار افرادي كه در ايالات متحده زندگي مي كنند و مشكلاتي در كنترل احساسات و خواست هاي جنسي دارند ممكن است بيشتر از حد واقعي باشد.

بر اساس نتايج مطالعه منتشر شده در JAMA Network Open، هفت درصد از زنان و بيش از 10 درصد مردان گفته اند كه از نظر فشار خون، احساسات و رفتارهاي جنسي دچار مشكل هستند.

نويسندۀ اين مطالعه، جنا ديكنسون، از دانشكده پزشكي دانشگاه مينه سوتا در مينياپوليس، گفت: "اين افراد بسيار بيشتر از ما انتظار دارند كه مشكلات و اختلالات جنسي را تحت كنترل قرار دهند و احساس ناراحتي و ناراحتي كنند."

او گفت: "تفاوت هاي جنسيتي بسيار كمتر از انتظار ما است، و باعث افزايش نگراني هايي مي شود كه مشكل كنترل رفتارهاي جنسي بيش از مردان است."

ديكنسون و همكارانش 2235 نفر را در سن 18 تا 50 سال در سراسر 50 ايالت بررسي كردند. سوالات مربوط به درآمد خانوار، اطلاعات شخصي و 13 مورد ديگر به طور خاص در مورد خواست هاي جنسي، احساسات و رفتارها است. در ميان اين 13 نفر عبارتند از: "چقدر اغلب شما در كنترل فشارهاي جنسيت خود مشكل داشتيد؟"، "چقدر اغلب شما احساس ناتواني در كنترل رفتار جنسي داريد؟"، "چگونه اغلب شما احساس گناه يا شرم آور در رابطه با رفتار جنسي داريد؟"، "چگونه اغلب شما وعده داده ايد و يا قول داده ايد رفتار جنسي خود را تغيير دهيد؟ »و« چقدر فعاليت هاي جنسي شما باعث مشكلات مالي براي شما شده است؟ »

داوطلبان داوطلب براي پاسخ دادن به هر سوال با استفاده از مقياس 5 نمره از 1 (هرگز) تا 5 (اغلب) پاسخ دادند. ساير تحقيقات نشان داده است كه نمره 35 يا بيشتر نشان مي دهد كه فرد احتمال دارد كه "اختلال رفتار جنسي اجباري" باشد، تشخيص تازه اي كه در رده بندي بين المللي بيماري ها ذكر شده است، گفت. تشخيص اين مورد نيست كه در مرجع مورد استفاده روانپزشكان و روانشناسان ايالات متحده، راهنماي تشخيصي و آماري اختلالات رواني (DSM-5) شناخته شده است.

به طور كلي 10.3 درصد مردان و 7.0 درصد از زنان 35 يا بيشتر گلزني كردند. ديكنسون گفت كه اين تعداد بالاتر از تحقيقات قبلي است.

دكتر رابرت هاداك مطمئن نيست دقيقا همان چيزي است كه مطالعه جديد به ما مي گويد. هاداك، استاد دانشكده روانپزشكي دانشكده پزشكي پيتسبورگ در پنسيلوانيا و مدير پزشكي برنامه سرپايي اختلالات وسواسي وسواسي، مي گويد: "آنها نوعي از چيزهايي را تركيب مي كنند، براي مثال، با استفاده از" تحريك آميز "و" اجبار "به طور متناوب. در بيمارستان روانپزشكي غرب مركز پزشكي دانشگاه پيتزبورگ كه در اين مطالعه شركت نكرد.

اسپانسر


با اين حال، هوداك اجازه داد، "آنها تعداد زيادي از مردم را با نوعي ناراحتي با جنسيت خود را پيدا كنيد. اما آيا تحريك آميز، اجباري، اعتياد آور است؟ آيا اين چيز ديگري است؟ شما نميتوانيد از آنچه انجام ميدهيد صحبت كنيد. "

هوداك گفت: "آنچه شما مي توانيد از اين تحقيق انجام دهيد اين است كه درصد قابل توجهي از افرادي كه در مورد برخي از احساسات منفي نسبت به جنس آنها شكايت دارند شكايت دارند. "و اين احساسات منفي منجر به ناراحتي مي شود."

هوداك اشاره كرد كه در ايالات متحده آمريكا هيچ گونه تشخيصي در آنها ايجاد نمي كند.

بر اساس تجارب خود به عنوان يك درمانگر، توماس پلانت از تعداد زيادي از افراد ناراحت شده از طريق جنسيت شگفت زده شد.

پلانت، پروفسور روانشناسي در دانشگاه سانتا كلارا در كاليفرنيا و استاد پزشكي باليني روانپزشكي در دانشكده دانشگاه استنفورد، گفت: "افراد زيادي در جمعيت بيمار وجود دارند كه به طور منظم - افرادي كه واقعا با تحريكات جنسي خود مبارزه مي كنند." پزشكي كه در پژوهش جديد دخيل نبود. "افرادي هستند كه هنگام مسافرت به كارگران جنسي مشغول هستند. ديگران با ***گرافي و يا وسوسه براي از بين بردن وفاداري ازدواج مبارزه مي كنند. بسياري از آنها حتي زماني كه مي توانند بر زندگي آنها تأثير بگذارد، ريسك مي كنند. "

Plante مظنون به اين مي شود كه مردم بيشتر و بيشتر در اين روز دچار مشكل مي شوند، زيرا وسوسه بسيار زياد در نوك انگشتان آنهاست. او گفت كه تنها چند ضربه زدن بر روي تلفن هاي هوشمند و ***گرافي ظاهر مي شود، يا يك انتصاب كه شايد بعدا منجر به گناه شود، مي تواند مرتب شود.

پلانت گفت: "من بيماران زيادي را دوست داشتم." "آنها شروع به صحبت كردن در اينترنت مي كنند. سپس آنها آن را بيشتر و بيشتر انجام مي دهند. و سپس آن را براي آنها مشكل مي شود. همسر آنها همه ناراحت مي شود و يا كسي به آنها مي پيوندد. سپس آنها به دنبال كمك هستند. "

SOURCE: bit.ly/2RKvuJL JAMA Network Open، آنلاين 9 نوامبر 2018.

بازدید : 179
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اكثر ايالت ها، هنگامي كه يك زن نتايج يك ماموگرام را دريافت مي كند، او نيز طبق قانون اطلاعاتي در مورد تراكم پستان دريافت مي كند. اين درجه اي است كه سينه هاي زن از كانال ها، غدد و بافت همبند در مقابل بافت چربي تشكيل شده است. و تراكم مسائل - اين يك عامل خطر براي سرطان پستان است و باعث مي شود كه سرطان بيشتر تشخيص دهد. در سال 2009، كانتيكت به عنوان اولين كشور قانوني براي تصويب قانون الزم بود كه زنان داراي ماموگرام درباره تراكم پستان گفته مي شوند. در ماموگرافي ديده مي شود - و امروز، 36 ايالت قوانين مشابهي دارند.

واضح است كه ماموگرام يك ابزار غربالگري موثر براي زنان با سينه هاي متراكم است، اما آنچه مشخص نيست اين است كه زنان با سينه هاي چگال بايد چه كار كنند. توصيه هاي كنوني نيروي كار پيشگامان خدمات ايالات متحده آمريكا مي گويد كه اطلاعات كافي براي شناختن اين كه آيا ارائه اين زنان نمايش غربالگري آنها به آنها كمك خواهد كرد يا خير، و بسياري از زنان به طور بالقوه در رابطه با اخبار با هيچ گونه روش اثبات شده براي مقابله با آن مواجه نخواهند شد. قانونگذاران، به عبارت ديگر، از دانشمندان پيشي گرفتند كه هنوز با چگونگي مشاوره دادن به زنان با سينه هاي متراكم مواجه هستند.

تراكم يك طيف است، نه اندازه گيري باينري. راديولوژيستها آن را به چهار دسته تقسيم كرده اند: تقريبا به طور كامل سينه هاي چرب در يك طرف و سينه هاي بسيار شديد از سوي ديگر. هنگامي كه پزشكان در مورد "سينه هاي شديد" صحبت مي كنند، به اين معني هستند كه دو دسته برتر شامل 43 درصد زنان آمريكايي بين 40 تا 74 سال مي شوند. اين امر يك عامل خطر عمومي است كه ده ها ميليون زن را تحت تاثير قرار مي دهد. به منظور پيچيدگي، طبقه بندي تراكم بستگي به خواندن و تصميم گيري راديولوژيست دارد، بنابراين آنها لزوما در طول زمان يا بين تمرينكنندگان سازگار نيستند. و تراكم مي تواند بيش از يك عمر زن تغيير كند؛ براي مثال، سينه هاي چگالي در زنان جوان تر بيشتر است.

يك مطالعه منتشر شده در مجله Clinical Oncology در سال 2010 نشان مي دهد كه اين دو دسته دو دسته بالا داراي بيشترين ارتباط با سرطان در ميان زنان قبل از يائسگي يا زنان بعد از يائسگي با استفاده از داروهاي جايگزين هورمون است.

خطر پنج ساله تشخيص سرطان پستان در گروه هاي مختلف زنان، با تراكم پستان
زنان پيش از يائسگي 45-49 ساله
ريزش موي سر 5 ساله
كم 0.7٪
ميانگين 1.3
بالا 2.1
بسيار زياد 2.5
زنان 50 تا 54 ساله يائسگي بدون جايگزيني هورمون
ريزش موي سر 5 ساله
كم 0.6٪
ميانگين 1.3
بالا 1.8
بسيار زياد 2.2
زنان مبتلا به يائسگي 50-54 ساله با هورمون درماني
ريزش موي سر 5 ساله
كم 0.6٪
ميانگين 1.3
بالا 2.3
بسيار زياد 2.8
منبع: مجله علمي باليني

دانشمندان سالهاست كه چگالي پستان را عامل خطر براي سرطان پستان مي دانند و به همين دليل دقيقا نمي دانند. اما زنان، لزوما بخشي از گفتگو نبودند. در سال 2004 نانسي Cappello با سرطان سينه مرحله 3C تشخيص داده شد كه به علت داشتن يك ماموگرام نرمال فقط شش هفته قبل از آن به گره هاي لنفي او گسترش يافته بود. او متوجه شد كه او داراي سينه هاي متراكم است، چيزي كه او قبلا در مورد آن گفته نشده است.

Cappello تشكيل يك غير انتفاعي به نام Are You Dense ؟، كه از قوانين اطلاع رساني چگالي پستان حمايت كرده است كه در حال حاضر در اكثر ايالات وجود دارد. آنها در زبان و حوزه خود متفاوت هستند - بعضي از ايالت ها فقط در دو دسته بالا به زنان نياز دارند كه در مورد چگونگي آنها اطلاع دهند. بعضي فقط پتانسيل تراكم را براي پنهان كردن تومور ذكر مي كنند، نه بيشتر آنها را ايجاد مي كنند؛ و بعضي نياز به اطلاعات كلي درباره خطر دارند بدون آن كه زن را به كدام طبقه بندي برسانند. اما پيام پايين اين است كه زنان بايد با تراكم خود با پزشكان خود صحبت كنند. Cappello نويسنده اصلي در بررسي اخير، منتشر شده در مجله كالج راديولوژي آمريكا است، كه نشان مي دهد كه زنان غالبا اين اطلاعات را مي خواهند.

اما پس چه كاري با آنها انجام مي دهند؟ كريستين گن، استاديار پژوهشي دانشكده پزشكي دانشگاه بوستون كه منافع پژوهشي آن شامل ارتباطات خطر و تصميم گيري است، گفت: "چيز سختي در مورد چگالي پستان اين است كه اقدامات زيادي براي تغيير اين عامل خطر وجود ندارد." در اين نقطه، بيشتر بحث ها بر روي ارائه زنان با سينه هاي چگالي غربالگري اضافي با آزمايش هاي تصويربرداري مانند سونوگرافي، 3D ماموگرافي 2 و MRI متمركز شده است. اما هيچ توافقي در مورد نوع غربالگري اضافي وجود ندارد - يا اينكه آيا هر يك از آنها مرگ و مير سرطان سينه را كاهش خواهد داد.

مهم است كه توجه داشته باشيم كه تراكم پستان با خطر بيشتري براي تشخيص سرطان همراه است، اما با خطر بالاي مرگ از سرطان سينه همراه نيست - و جلوگيري از مرگ و مير ناشي از بيماري به طور سنتي استاندارد طلايي براي آزمايش غربالگري است. ماموگرافي به اندازه كافي براي كاهش بروز سرطان متاستاتيك سرطان انجام نداده است، و اينكه چگونه زنان بايد ماموگرام را دريافت كنند، نقطه قوتي است. Cappello گفت كه منافع براي پيدا كردن سرطان هاي پستان در مرحله اوليه وجود دارد، از آنجا كه پيشرفته سرطان نتايج بدتر از بقا است و نياز به درمان هاي سخت تر و تهاجمي. اما پتانسيل پايين وجود دارد

بازدید : 185
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پيشنهادات تعمير اخيرترين رشته مشكلات مربوط به كيفيت محصول در طول سال گذشته است، زيرا اپل قيمت بسياري از لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن هاي خود را به ارتفاعات جديد افزايش داده است.
اين شركت اعلام كرد كه نمايشگرهاي آيفون X كه در سال 2017 با قيمت پايه 999 دلار عرضه مي شوند، ممكن است به علت يك مشكل جزئي رخ دهد.
براي رايانه هاي 13 اينچي MacBook Pro، آن را گفت كه يك مسئله ممكن است باعث از دست دادن داده ها و خرابي درايو ذخيره سازي شود. اپل گفت كه اين درايوهاي آسيب ديده را پشتيباني مي كند.
منتشر شده 3 ساعت قبل
رويترز
نمايشگاه فروشگاه اپل در مركز خريد فستيوال در ناحيه مونگ كك در تاريخ 15 اوت 2018 در هنگ كنگ، هنگ كنگ.
S3studio | گتي ايماژ
نمايشگاه فروشگاه اپل در مركز خريد فستيوال در ناحيه مونگ كك در تاريخ 15 اوت 2018 در هنگ كنگ، هنگ كنگ.
اپل روز جمعه اعلام كرده است برخي از مسائل مربوط به برخي محصولات آيفون X و 13 اينچ مكبوك را متوجه شده است و گفته است كه اين شركت به صورت رايگان آنها را تعمير خواهد كرد.

پيشنهادات تعمير اخيرترين رشته مشكلات مربوط به كيفيت محصول در طول سال گذشته است، زيرا اپل قيمت بسياري از لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن هاي خود را به ارتفاعات جديد افزايش داده است. اپل بالاخره در حال حاضر به قيمت 1،449 دلار فروخته و بهترين اپل آن تا قيمت 1،899 دلار است.

اپل گفت كه صفحه نمايش در آيفون X، كه در سال 2017 با قيمت پايه 999 دلار عرضه شد، ممكن است مشكلات لمسي به علت يك مشكل جزئي را تجربه كند، افزون بر آن، اين قطعات را به صورت رايگان جايگزين مي كند. اين شركت اعلام كرده است كه تنها بر روي آيفون اصلي X تاثير مي گذارد كه توسط آيفون XS و XR اين پاييز عرضه شده است.

شركت كاپرتيينو، كاليفرنيا، كاليفرنيا گفت، صفحه نمايش گوشي هاي مبتلا ممكن است به درستي به لمس پاسخ ندهد و حتي بدون تماس با آن نيز واكنش نشان دهد.

براي رايانه هاي 13 اينچي MacBook Pro، آن را گفت كه يك مسئله ممكن است باعث از دست دادن داده ها و خرابي درايو ذخيره سازي شود. اپل گفت كه اين درايوهاي آسيب ديده را پشتيباني مي كند.

اپل در وب سايت خود گفت تنها تعداد محدودي از درايوهاي حالت جامد حالت 128 گيگابايتي و 256 گيگابايتي در مك بوك پرو 13 اينچي كه بين ماه ژوئن 2017 تا ژوئن 2018 فروخته شد، تحت تاثير قرار گرفتند.

سال گذشته، اپل يك برنامه جايگزين باتري عظيم را پس از آن كه تصديق كرد كه به روز رساني نرم افزار در نظر گرفته شده براي كمك به برخي از مدل هاي آيفون با باتري هاي سالخورده كاهش عملكرد تلفن ها آغاز شده است. Imbroglio باتري موجب سوءاستفاده از قانونگذاران ايالات متحده شد.

در ماه ژوئن، اپل گفت كه در بعضي از مدل هاي MacBook و MacBook Pro جايگزين هاي رايگان براي صفحه كليد را ارائه مي دهد. صفحه كليد، كه اپل در لپ تاپ ها در سال 2015 معرفي كرد، شكايت هايي را در مورد رسانه هاي اجتماعي براي اينكه ميزان نويز آنها در هنگام تايپ كردن و غيرفعال بودن عملكرد چه بود، ايجاد كرده است.

اپل طرح طراحي اين صفحه كليد را در سال جاري تغيير داد و يك لايه سيليكون را در زير كليد ها اضافه كرد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 5034
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه